Klacht: Onduidelijke factuur.

op 23 augustus 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst bij Zara. Ik heb een mail gehad dat ik moet betalen. Ik vind het niet netjes dat ik geen factuur per post heb ontvangen of een herinnering per post

De mail heb ik helaas niet gezien, ik ben niet altijd actief per mail. Het liefst zou ik mijn facturen per mail willen ontvangen. Dit ben ik ook gewend. Ik heb voor het eerst Online besteld bij de Zara.

Als ik bij de h&m bestel krijg ik altijd factuur per post. Dat Zara per mail stuurt vind ik niet netjes.

En nu heb ik opeens wel per post een verhoging gekregen van 40€. Voor een verhoging krijg ik het wel per post maar niet per mail. Natuurlijk nadat ze merken dat ik niet per mail reageer.

Ik vind dat de verhoging ingetrokken word.

Gewenste Oplossing:

Als de verhoging word ingetrokken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sumeyyagurel