Klacht: Onduidelijke en foutieve vermeldingen website.

op 26 mei 2021 over Amagard.com in de categorie Handelsondernemeing, Tuin

De maat stenen die op de website staat weergegeven komt niet overeen met de daadwerkelijke grote van de geleverde stenen. Op de website staat bij het grind een zeefmaat aangegeven. Ook staat er vermeld dat hierdoor de maat van de stenen licht! kan afwijken. Wij hebben maat 16 – 32 mm besteld, echter is een groot gedeelte van de stenen groter dan 50mm! Omdat deze niet maat licht afwijkt zoals op de website aangegeven staat, hebben we contact opgenomen om de stenen om te ruilen en een passende oplossing te vinden. We werden hierin via een link verwezen naar de retourvoorwaarden. In de retourvoorwaarden staat dat de tarieven voor ophaling/ omruilingen 90 euro zijn. Echter zou dit niet kloppen en komen de gewone leveringskosten van 50 euro hier nog bovenop. De feedback dat de gegevens van de maten niet duidelijk zijn werd niet naar geluisterd en als een aanval gezien. Kortom, onjuistheden die in hun nadeel werken worden wel aangepast in hun voordeel (retourvoorwaarden), onduidelijkheden die voor de koper nadelig zijn wordt niet in tegemoet gekomen/ naar de feedback geluisterd. Er is geen passende oplossing geboden.

Als er erkent wordt dat de omschrijving van de maten voor het grind duidelijker kan. En als we tegemoetkoming krijgen in de prijs die de omruilkosten zijn. Bijvoorbeeld alleen de 90 euro zoals die nu bij omruiling staat aangegeven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amagard.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacolien_1