Klacht: Onduidelijk vermelding

op 31 juli 2017 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste directie en medewerkers,

Hierbij wil ik een klacht indienen dat het niet duidelijk bij de boeking staat vermeld dat er geen spa bij het spahotel zit.
Na het boeken staat op de bevestigingsformulier dat het spa in het hot onderhouden wordt.
Ik vind dat misleidend , ik boek een spa hotel zonder spa.
Het was duidelijker geweest ala jullie dat op de voorpagina van het te boeken hotel zetten dat het spa gedeelte gesloten is.

Tevens werden we elke ochtend om 7.00 uur gewekt door de harde geluiden van het boren en kloppen ivm het onderhoud van de spa gedeelte.

Het is toch niet de bedoeling dat we de volle mep betalen voor een spahotel zonder spa.

Hopelijk kunt u naar mijn klacht kijken en iets compenseren.

R.

Als ik compensatie krijg voor wat ik heb geboekt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

Bericht van Vrijuit reizen

4 maanden geleden - Geachte heer Bakker, Hartelijk dank voor het doorgeven van de klacht. Heel vervelend te vernemen dat de spa gesloten is. Het juiste correspondentienummer is 46096193. Wij geven de klacht door aan de betreffende afdeling. Zij komen er bij u op terug. Met vriendelijke groet, Vrij Uit

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 17 september 2017 om 18:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nidaantje