Klacht: onduidelijk over betaling wat ik moest doen .

op 07 augustus 2017 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

eerst krijg ik een mail dat ik
nog een openstaande schuld had van 853 bij mijn zorgverzekering.
dat heb ik vorige week betaald .
vandaag krijg ik een mail dat er nog weer een openstaande rekening stond van 876.terwijl ik niet eens weet waar het allemaal van daan komt .
ik zou in totaal openstaande saldo van 1729 hebben waar nu 853 van betaald was wat ik niet wist omdat ik alleen het bedrag van 853 volgens mij nog moest betalen .
dus ik weet niet eens hoe ze aan dit bedrag komt .
en ik moet betalen voor 14 augustus anders is er beslag name of rechtzaak .en daar baal ik dus van dat ze mij dan geen papieren laat zien waar alles op staat en wat ik wel al heb betaald en wat niet en dat zou mij helpen zo weet ik en kan ik het zelf ook zien .want als ik bv 4 maand niet heb betaald is dat 4 keer 200 euro met wat geld voor hun dan zou ik over dat bedrag komen bv en niet 729 euro dus daarom.wil ik graag alles op papier willen zie

als het bedrijf mij de rekeningen van de zorgverzekering laat zien waar de openstaande rekeningen zijn en wat ik al heb betaald samen met doe 853 die ik al heb betaald en wat ik nog moet betalen.
want zo kan ik die andere 876 euro betalen maar wie zegt
dat het alles klopt en eerlijk gaat enz .
en waarom ze mij eerst een bedrag van 853 laat betalen en nu pas mee aan komt dat ik nog een openstaande rekening heb staan. van 876 .
daarom wil ik alles zwart op wit zien van de zorgverzekering waar ze op dat bedrag komt .
en eventueel betaling regeling .
en betere uit leg de volgende keer

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nieuwenhuis5