Klacht: Onduidelijk, onzorgvuldig en vooral slechte communicatie Afdeling 9

op 06 februari 2018 over Catharina ziekenhuis Eindhoven in de categorie Ziekenhuizen

Hallo, hierbij wil ik een klacht deponeren over afdeling 9 van het Catharina ziekenhuis Eindhoven. Mijn moeder is vanaf 20 december 2017 met een korte periode tussendoor in een verpleeghuis patiënt in dit ziekenhuis. Vanaf het moment dat zij van de intensive care afdeling ontslagen is, is het voortdurend zeer belabberd hoe er met haar omgesprongen wordt. Verschillende en verkeerde informatie door verschillende aanwezigen aan een zeer zieke vrouw. Er wordt onzorgvuldig omgesprongen met directe en gerichte zorg. Daarnaast is de communicatie en de betrokkenheid van de directe familie niet of nauwelijks aanwezig. Voor mij en mijn familie is dit de zorg die geen patiënt verdiend.

Wij zijn tevreden als onze moeder gericht zorg wordt verleent, zorg op maat!
Wanneer er wordt gecommuniceerd met 1 van de kinderen waarin belangrijke en informatieve mededelingen worden gedaan door alle medische & verpleegkundigen.
Dat er duidelijk komt in het behandelplan en niet iedere dag flarden aan suggesties worden gegeven.
De patiënt wordt van deze werkwijze zeer onrustig en moedeloos

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catharina ziekenhuis Eindhoven

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catharina ziekenhuis Eindhoven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Swinkels72