Klacht: ondeugelijk product

op 16 juli 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga bij de blokker bij mij in de buurt een Juicer halen, omdat ik deze de volgende ochtend nodig had. Stond ik in de winkel hebben ze deze niet in de winkel, maar men kan het alleen online bestellen. Deze heb ik gelukkig ter plekke kunnen bestellen.

Mijn bestelling is de volgende dag thuisbezorgd, bij het uitpakken, vallen er stukjes plastic uit, bleek dat de beker van de Juicer kapot is.
Toch besloten het verder uit te pakken en te kijken of alles naar behoren werkt.
de andere onderdelen klopten. Alleen de draaiknop van de juicer is keihard kreeg het niet omgedraaid.

Gewenste Oplossing:

Ik ga de Juicer retourneren in de winkel, want ik vind dit een ondeugdelijk product, wat ik niet van tevoren heb kunnen bezichtigen in de winkel en dit vind ik er jammer. Ik ben tevreden als ik een nieuwe juicer krijg en deze het wel naar behoren doet en dat alle onderdelen compleet zijn en niet kapot.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ashaina