Klacht: Ondeugdelijk product

op 06 augustus 2016 over studentmobiel in de categorie Telecomwinkels

In december heb ik een mobieletelefoon contract afgesloten bij studentmobiel ( nu mobiel.nl). Het gaat om een sony experia Z5. Op de website staat duidelijkdat het gaat om waterproof toestel.

Echter is het toestel enkele seconde onderwater terecht gekomen en heeft het toestel het direkt begeven. Ik heb mobiel.nl benadert en mijn verhaal uitgelegd. Op de website staat duidelijk en dik gedrukt dat het toestel waterproof is. Echter werd er door de teamleider klantenservice Robin aangegeven dat er niet staat dat hij het zal overleven wanneer het toestel wel even onderwater valt.

Er is o.a. spraken van een ondeugdelijk product wanneer het toestel niet kan wat er in de reclames wordt verteld. Terwijl de teamleider aangeeft dat het vooral gaat om wat er niet wordt gepromoot op de website.

Ik ben tevreden wanneer mobiel.nl toegeeft dat het gaat om een ondeugdelijk product. En mij een nieuw toestel toesturen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar studentmobiel over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door studentmobiel in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat studentmobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

studentmobiel

Heeft op 11 augustus 2016 om 11:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Elbaih
x