Klacht: ondeskundige helpdienst; gebroken Nederlands

op 13 september 2016 over Microsoft in de categorie Software

Ik heb de volgende melding doorgegevenb aan MS:

Het lukt niet om mijn zoon Lucas Kieftenburg als kind aan mijn profiel toe te voegen, zodat hij ook kan inloggen op mijn labtop: foutmelding in de trant van ´De Service User Profile-service verhindert het aanmelden…´ Met mijn andere zoon is het perfect gelukt. Op internet heb ik al oplossingen gevonden die zelfs leiden naar het register. Ik vind me zelf daarin terug en mijn andere zoon (Simon Kieftenburg), maar dus niet Lucas. heel graag een oplossing hiervoor.

Ik word vervolgens teruggebeld door iemand die mijn melding niet heeft gelezen en nauwelijks Nederlands spreekt en me door verbindt. Dan krijg ik iemand die nauwelijks te verstaan is (men belt waarschijnlijk via een niet officiële telefoonlijn) de voorgaande melding ook niet kent (opnieuw verhaal doen) en duidelijk niet deskundig is om dit op te lossen. Terugbellen op een betere lijn was ze niet toe bereid; waarschijnlijk uit kostenoverwegingen verboden.

Klacht is dus: hulp waar ik niets mee opgeschoten ben.

Ik wil dat mijn zoon ook op deze laptop (van mijn vrouw) kan inloggen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MartieKieftenburg