Klacht: Onderwerp: klacht over montage

op 29 september 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

afgelopen zaterdag 17 juni 2017 is uw montageteam geweest om een paar pax kasten in elkaar te zetten. dit is verder prima gelukt. echter nadat ze waren vertrokken bleken er een aantal beschadigingen op de gladgestucte muren te zitten. dit hebben ze niet vermeld.

de kosten zijn aanzienlijk aangezien twee muren opnieuw gladgestuct moeten worden en daarna gewit.
ik neem aan dat uw bedrijf een beroepsaansprakelijkheidsverzekering heeft en zou graag willen dat de schade getaxeerd wordt. volgens ons bedraagt dit: 5.60 m x 2.40 m = 13.44 vierkante meter. en dit keer €40 ex btw = €570 inclusief 6%btw. u heeft de werkzaamheden laten uitvoeren door de firma Alert uit Amsterdam.

vervolgens kreeg ik een voorstel van Alert van 50 euro.. een fooi dus.
daarna vond Ikea dat het netjes was opgelost en werd mijn dossier gesloten. waardeloos bedrijf.

Naar aanleiding van eerder contact met de klantenservice van IKEA sturen wij u deze e-mail. Op 4 augustus heeft Alert Logistiek u een voorstel gedaan voor het herstellen van de schade aan uw muur. Wij beschouwen uw dossier dan ook als opgelost.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Gijs
IKEA B.V. Nederland
Customer Support Center

zodra de kosten volledig vergoed worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hulstein