Klacht: Ondermaatse service van Paradigit

op 07 juli 2012 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

In mei 2011 kocht ik een dure laptop (incl. extra verzekering Zorgeloos genieten en Internet security) voor 1044 euro. Deze laptop heeft nooit helemaal goed gefuntioneerd. In november problemen met aanzetten, begin december 2011 ging hij helemaal niet meer aan. Naar service balie Paradigit, klacht vastegesteld laptop opgestuurd. Na enkele weken terug met opmerking dat er niets aan de hand was ! Maar wel opnieuw geinstalleerd, dus veel werk. Enkele weken later weer hetzelfde probleem. Weer opgestuurd, nu werd moederbord en hard disk vervangen. Daarna leek het even goed te gaan, maar nu ging de laptop niet uit, alleen op de harde manier. Weer naar Paradigit, klacht werd geconstateerd in log file, weer opgestuurd. Kwam terug hard disk vervangen en opnieuw geinstalleerd. Weer veel werk, en na enkele dagen bleek het laatste euvel niet verholpen. Weer naar Paradigit. De medewerker service balie en haar leidinggevende hebben besloten de laptop in te nemen en terug te sturen met het verzoek te crediteren. Na een week bleek echter Paradigit geen eigen verantwoordelijkheid te nemen. Asus bleek eerst eigen onderzoek te gaan doen en alleen als zij een gebrek zouden vaststellen zou er iets gebeuren. Een eerste test had niet opgeleverd. Verdere communicatie met Paradigit was niet mogelijk. Ten einde raad heb ik per aangetekend schrijven de koopovereenkomst ontbonden en mijn geld teruggevorderd. Dat is nu ruim twee weken geleden. Niet meer gehoord van Paradigit. Ik vraag me ernstig af of het wel goed gaat met dit bedrijf ! Ik zit nu dus al vanaf november 2011 zonder laptop !!!!!!!!!!!!!!

Zo snel mogelijk mijn geld terug !

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paradigit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paradigit

Heeft op 19 juli 2012 om 11:32 geantwoord

De klant heeft voor het aankoop bedrag van de notebook een nieuwe mogen aanschaffen (eventueel met bijbetaling).
De verzekering van de vorige aankoop werd zonder kosten overgezet naar de nieuwe aankoop.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Paradigit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Leeuwkee