Klacht: Onderhoudscontract slecht nageleefd

Annie B Deurne op 23 november 2019 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

We hebben al enkele jaren een onderhoudscontract bij Kemkens a €12,60 per maand. Dus we betalen €302,40 per 2 jaar terwijl ze zelf aangeven dat een onderhoudsbeurt €85,- kost. Prima dat we extra betalen, daarvoor zijn ze wel snel ter plaatse als er een storing is en vragen ze geen voorrijkosten. Maar die onderhoud iedere 24 maanden is niet hun sterkste punt. Laatste onderhoud was op 12-okt-2017. Vandaag is het 23-nov-2019 en hebben niet eens iets gehoord over een geplande cv-onderhoud.

Als ze de service verbeteren, zelf contact opnemen om een onderhoudsbeurt te plannen en dit binnen de 24 maanden plannen die ze zelf beloven op de website.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kemkens Installatiebedrijf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kemkens Installatiebedrijf

Heeft op 12 december 2019 om 08:51 geantwoord

Goedemorgen heer, mevrouw Brankaert,
U heeft aangegeven dat u niet op de afgesproken tijd een afspraak voor het onderhoud van ons ontvangen heeft. Ik heb dit nagekeken en dit klopt. Onze excuses daarvoor. Inmiddels is het onderhoud van uw cv-ketel uitgevoerd op
5 december 2019. Ook heeft u gesproken met onze planner. Hiermee sluiten wij deze klacht af.

Kemkens

Alle klachten die gemeld zijn door Annie B Deurne