Klacht: Onderhoud en Portiek schoonmaken

op 02 september 2018 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Onderhoud van complex slecht aan toe, tegels zit niet vast op treden van de trappen ingang, wordt nietweinig schoon gemaakt en service kost wordt nog betaald. In het Kort Vies en ziet Armoede uit.

Wanneer het wordt opgeknapt en wat wij betaal aan service kosten wordt gebruikt voor de bewoners voor de complex en niet in een armoede gebouw wonen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vestia nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 06 september 2018 om 09:27 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Bedankt voor uw bericht via www.klacht.nl. Uw bericht is bij Vestia in goede orde ontvangen. Wij hebben onze wijkbeheerder gevraagd om bij u langs te komen en u te informeren.

Nieuwe klachten kunt u in het vervolg melden via het contactformulier op onze eigen website:
https:www.vestia.nlcontactformulier

Heeft u nog vragen?
Bezoek www.vestia.nl. Daar vindt u informatie over verschillende onderwerpen. En regelt u zaken direct online. Liever iemand persoonlijk spreken? Belt u dan met 088 124 24 24.

Vestia

Alle klachten die gemeld zijn door Mekong