Klacht: Ondergrondse containers

op 24 juli 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Heb al zo vaak aangegeven dat ik mijn afval niet kan deponeren in de daarvoor bestemde ondergrondse containers. Moedeloos wordt je ervan. Vandaag weer. Het ligt bezaait met afval.Te vies voor woorden. Ik heb daar vorige week weer een melding van gemaakt. Krijg een nummer en als antwoord dat er op andere punten ook ondergrondse containers staan. Komen uit andere wijken/gemeentes met auto’s “onze” containers volstorten. Er zijn camera’s aanwezig die helaas niet gebruikt mogen worden voor deze doeleinden. Heb vandaag het geluk gehad dat de mensen van de reiniging, die de rotzooi mogen opruimen, mijn vuilniszakje hebben aangenomen. Anders kan ik gewoon met mijn zakje eerst weer naar huis alvorens boodschappen te gaan doen. Ik woon in een appartement dus heb geen kliko voor de deur al is dit door een medewerkster wel aangeboden. ???

Ik ben tevreden als ik mijn afval, zoveel is het niet als alleenstaande, kan deponeren in de daarvoor bestemde container.
Daar betaal ik net zoveel afvalstoffenheffing voor als iemand die in een eengezinswoning met klko woont.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door methadejonge@kpnmail.nl