Klacht: onder druk zetten

op 09 mei 2020 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Inmiddels word de druk door Canaal digitaal opgevoerd, ik gooi dit openbaar om andere mensen te waarschuwen. Henk v d Woude
grootzand 22 9202xg
drachten (mijn adres)

Dit stuurt Canaal Digitaal:
Beste heer H I VAN DE WOUDE,

Onlangs hebben wij je via nota 186998925 verzocht het nog openstaande saldo van € 403,95 van je abonnement te betalen. Tot op heden hebben wij dit bedrag echter nog niet ontvangen.

Wij verzoeken je vriendelijk het volledige bedrag van € 403,95 binnen 15 dagen na ontvangstdatum van deze e-mail te betalen. Via nota online kun je je openstaande nota’s bekijken.

De betaling kan je eenvoudig via iDEAL en onderstaande groene betaalknop voldoen.
Betaal € 403,95
Wil je het bedrag liever handmatig betalen? Dan kan je het openstaande saldo overmaken naar NL38 RABO 0340 1567 40 onder vermelding van je notanummer 186998925.

Indien wij je betaling niet op tijd ontvangen, zijn wij genoodzaakt om de vordering uit handen te geven aan een incassobureau. Houd er rekening mee dat je in dat geval ook de wettelijke rente, de buitengerechtelijke incassokosten en eventueel gerechtelijke kosten verschuldigd bent.

Voor jouw situatie bedragen de buitengerechtelijke incassokosten € 60.59.

Mocht je inmiddels het volledige openstaande bedrag hebben betaald dan kan je deze e-mail als niet verzonden beschouwen.

Nog een vraag aan Canaal digitaal komt de incasso in Drachten of op de Heieindseweg 18 7538 CD Mariahout

per 04-02-2020 beeindigen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 14 mei 2020 om 17:44 geantwoord

Beste meneer van de Woude,

Het adres dat bij ons bekend is, is het adres in Drachten.

Wij kunnen niet het contract beëindigen voor 31-12-2020, uiteraard zijn wij wel bereid om eventuele problemen op te lossen.
Wij verzoeken u dan ook vriendelijk op het openstaande bedrag te betalen voor het aan het incassobureau overgedragen wordt.

Wies, webcareteam Canal Digitaal

Heeft op 14 mei 2020 om 22:59 geantwoord

onder geen voorwaarde .Canaal digitaal is in gebreke gebleven .en ik kan het bewijzen.

Alle klachten die gemeld zijn door henk v d woude