Klacht: onder andere: geen online rechten meer over je eigen fotomateriaal

op 03 september 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Algehele klacht hoe Sanoma (Fins mediabedrijf) Schoolbank heeft gemangeld. De nieuwsbrief rammelt van de fouten; verkeerde scholen en personen en meeste links van Schoolbank komen uit bij Sanoma.com.
Ook mijn vertrouwde wachtwoord werkte niet meer, wil je resetten kom je op een Sanoma account terecht, waar je allerlei voorwaarden opnieuw moet accepteren om bij je Schoolbank te kunnen komen. Vervolgens kun je zelf NIET je eigen fotomateriaal verwijderen. (Staat ook in de voorwaarden…alleen op schriftelijk verzoek)

Inmiddels ben ik via service@schoolbank.nl bezig om mijn gehele account EN foto’s te laten verwijderen.

* Als Schoolbank accounts weer alleen worden gebruikt waarvoor wij hebben ingeschreven: het zoeken naar schoolgenoten.
* De volledige rechten op alle materiaal bij de Schoolbank-gebruiker die ze plaatst, dus ook het online wijzigen en verwijderen van je eigen fotomateriaal! (en niet ergens in de mogelijke toekomst)
* GEEN automatische koppeling aan Sanoma-account met allerlei persoonsgerichte reclames. (kun je schijnbaar wel ergens verborgen onder een 'S' aanpassen)
Als Schoolbank weer de 'oude' Schoolbank is, zal ik overwegen weer een account te openen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Smits