Klacht: ondanks opzegging account blijft kamernet incasso’s sturen

op 23 september 2016 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ondanks dat ik mijn account van kamernet heb opgezegd blijft kamernet incasso’s sturen, nadat ik mijn geld gestoneerd had kreeg ik mail van incassobureau Graydon.

Ik was tevreden met de dagelijkse nieuwsbrief en het directe contact via kamernet. Ik ben weer tevreden als kamernet alle incasso's nakijkt en de "verschuldigde" incasso kwijtscheld, aangezien ik binnen een week 2 maal een incasso ontving is er voor een langere periode betaald dan nodig, hoe dan ook vindt ik het niet meer dan normaalogisch dat ik bij tijdige opzegging geen incasso meer schuldig ben aan kamernet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 23 september 2016 om 15:19 geantwoord

Beste Mark,

Bedankt voor je bericht en goed dat je aangeeft dat je het Kamernet account hebt stopgezet, maar dat je nog wel een mail hebt ontvangen van onze incassopartner Graydon.

Ik zie dat je een doorlopend abonnement had met de volgende periodes:
- van 29 juni tot en met 13 juli - 21 euro voldaan op 29 juni
- van 14 juli tot en met 28 juli - 21 euro voldaan op 24 juli
- van 29 juli tot en met 13 augustus - 21 euro niet voldaan, incasso mislukt en openstaand bedrag.

Het abonnement is inderdaad stopgezet, op 3 augustus en tijdens de derde periode.

We hebben je meerdere malen een betalingsherinnering gestuurd omtrent de openstaande factuur voor de derde ontvangen periode, op 9, 15 en 23 augustus. Uiteindelijk is het dossier overgedragen aan onze incassopartner Graydon. Je kan de betaling alsnog direct via hen voldoen of ik kan je nieuwe betalingsinstructies sturen.

Ik hoor het natuurlijk graag van je wanneer je nog verdere vragen hebt. Het abonnement is stopgezet dus er komt geen verlenging of incasso meer.

Alvast een fijn weekend en bedankt voor je reactie!

Irene - Kamernet

Alle klachten die gemeld zijn door mark.rienstra