Klacht: ondanks gezondverklaring van de arts toch de knie niet langer meer verzekerd

op 23 juni 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

Mijn vader heeft aangegeven last te hebben van zijn linker knie, de aov arts wilde informatie inwinnen bij zijn huisarts en er is toestemming gegeven om informatie te delen over de linker knie, echter heeft de huisarts ook informatie verstrekt over de rechterknie (waar in 2009 alleen een foto van is gemaakt maar verder niets mee aan de hand was) hierdoor heeft de AOV arts besloten dat zowel linker als rechter knie van mijn vader uit de verzekering gaan. De huisarts heeft een verklaring gestuurd naar de AOV arts waarin staat dat er met de rechter knie van mijn vader niets aan de hand is (buiten normale slijtage om) en dat deze dus gewoon verzekerd kan blijven maar hierop geeft de AOV niet thuis. De huisarts gaf al aan dat AOV artsen behoorlijk star kunnen zijn in hun beslissing, dat wanneer zij zeggen het is groen ook al is het rood, volgens hen is het dan als nog groen

Ik ben pas tevreden wanneer de rechter knie van mijn vader weer verzekerd is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 27 juni 2017 om 12:02 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door WGD