Klacht: Onbetrouwbare toezeggingen

op 10 augustus 2016 over Interpolis in de categorie Verzekering

Allereerst heeft het meer dan een maand geduurd alvorens mijn geld van een vrijgekomen gouden handdruk polis overgemaakt was naar mijn nieuwe bankspaarrekening.(bij een andere maatschappij)
Mijn tussenpersoon had hier ook al diverse keren telefonisch contact over gehad maar er gebeurde niets behalve loze toezeggingen.
Daarna moesten ze nog een PSK formulier opsturen maar ook hier na diverse loze toezeggingen gebeurd er tot op heden helemaal niets.
Mijn nieuwe bank kan derhalve mijn geld nog steeds niet op mijn rekening boeken.

Als alles eindelijk eens geregeld is en Interpolis doet wat ze moeten doen en al tig keren toegezegd heeft!!!
Waarom moet zoiets bijna 2 maanden duren?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

1 jaar geleden - Beste meneer Janssen, Bedankt voor uw melding op dit forum. Ik begrijp van 1 van de collega's die klachten behandelt, dat zij u inmiddels heeft gebeld en uitleg heeft gegeven. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Reactie van de melder van de klacht Jan Janssen

1 jaar geleden - Uw collega heeft mij inderdaad gebeld en op zeer correcte wijze uitleg gegeven. Als het zo gelopen is dan zit de onzorgvuldigheid niet bij Interpolis maar elders. Dit ben ik nu verder aan het uitzoeken vandaar dat ik jullie (Interpolis) nog een mailtje heb gestuurd voor gedetailleerde data informatie. M.vr.gr. Jan Janssen

Reactie van de melder van de klacht Jan Janssen

1 jaar geleden - Zaken zijn toch ietsje anders verlopen als in eerste instantie uitgelegd maar goed, geld is terecht en staat nu op mijn rekening. Ik mis nu alleen nog de rentevergoeding over de periode dat het geld weer bij Interpolis heeft gestaan. (Langer als een maand) Ik heb dit ook per email gemeld en wacht derhalve op antwoord. M.vr.gr. Jan Janssen

Reactie van de melder van de klacht Jan Janssen

1 jaar geleden - Nou vette bek. Antwoord gehad van Interpolis. Ze weten het in de tijd zo te draaien zodat je nog maar 0,1% rente krijgt over je saldo. Het blijven gewoon grote boeven. Ben blij dat ik nu helemaal verlost ben van Interpolis en wil er ook nooit meer iets mee te maken hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Janssen