Klacht: Onbetrouwbare Kabelfoon server

Kyradebus op 05 februari 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik kan op mij zakelijke mail geen mail van uit mijn [email protected] ontvangen. Ik verwacht niet dat Caiway onbetrouwbare servers heeft. Ik betaal niet minder voor een abonnement dan bij een provider met betrouwbare servers. Dit is wat de ICT van de Gemeente Rotterdam er over zegt;

Het probleem ligt aan de KABELFOON-server die op de spam sender list is geplaatst omdat er veel spam vandaan komt.
De internet provider dient er voor te zorgen dat de bron van het versturen van spam wordt verholpen en dat de reputatie van de IP-adressen “schoon” blijft.

Als de servers niet meer zoveel spam versturen en hij dus van de zwarte lijst van de gemeente Rotterdam gaat

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u telefonisch proberen te benaderen, maar dit is helaas niet gelukt. Wij ontvangen graag wat meer informatie over de blokkade die is gemeld door de Gemeente Rotterdam. Heeft u hiervan een foutmelding en zou u ook wat meer informatie kunnen bieden over het e-mailprogramma waarin het Kabelfoon e-mailadres wordt gebruikt en de e-mailinstellingen die hierin actief zijn? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Pepijn Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs vroegen we u wat meer informatie m.b.t. de blokkade op uw kabelfoon e-mailadres, maar hebben we hier tot op heden geen reactie meer op ontvangen. Graag ontvangen we nog een reactie binnen drie dagen, zodat we u hierbij kunnen ondersteunen. Mochten we geen reactie meer ontvangen, gaan we er vanuit dat het probleem is opgelost. Om geen klachten onnodig open te laten staan, zullen we deze dan ook sluiten. We wachten nog af op uw reactie en hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Sinem Caiway Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 24 februari 2021 om 16:09 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Omdat we een tijd geen reactie meer hebben ontvangen, gaan we er vanuit dat uw vraag is opgelost. Mocht u in de toekomst nog meer vragen voor ons hebben, willen we u graag helpen.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Sinem
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Kyradebus