Klacht: onbetrouwbaar notaris, van kasje naar de muur, om vragen mijn koop dossier

op 07 juli 2017 over Aktienotarissen in de categorie Hypotheken

Hello
in december 2010, met alle vertrouwen, wij naar Aktie notaris, omdat voordelig, maar belangrij zijn, is heel aardig notaris, lijk betrouwbaar, ik koop huis gebruik maken van gemachtigde, , in 2015 heb ik gevraag de dossier, compleet dossier, de gemachtigde, de akte notaris , ID, alles hoe kan de notaris kan de akte gemaakt, en gebeurt, maar hun zeg, zal doorsturen, daarna van kaasje naar de muur, probleem is hun alleen tot 12.00,ben naar Leiden, voor 12.oo, oo de notaris is niet… altijd maar wat, 2016 geen antwoord, mijn geduld is !!

Hun heeft alle dossier compleet, terug/kopie, de gemachtigde, enz, akte notaris, alles tot hun kan deze koop woning plaats vinden, is mijnrecht om kopie dossier van hun krijgt, ik betaalt toch, enz, en hun heeft deze gedaan, , dank u

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktienotarissen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktienotarissen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door prins2015