Klacht: Onbetrouwbaar en slechte service

op 16 september 2016 over Mister Auto Webshop in de categorie Autodealers

Wat een superslechte service,bestel op 06-08,krijg op 7-08 een mail met tracking nummer,de melding dat het verzonden is,verwachte leverdatum 12-08 en de status  bij mijn bestelling is als verzonden gemarkeerd .

Op 14-08 is de tracking nog steeds niet bekend en staat er al dagen als status wacht op planning bij dhl.

Vervolgens meld ik dit ik op 14-08 en informeer waar mijn bestelling blijft,krijg je als antwoord,ze zijn niet op voorraad ????(ze waren toch al verzonden??)we storten het over 3 werkdagen wel terug.
De klant wordt dus en niet geinformeerd en (na zelf navraag gedaan te hebben)niet eens zelf de keuze gelaten om te wachten.

We zijn nu dus 9 dagen verder er is niemand die me op de hoogte gebracht heeft,als ik zelf niets gevraagd had,had ik dus kunnen wachten tot ik een ons woog.
En dan moet ik nog eens 3 werdagen op mijn terugbetaling wachten terwijl ik met paypal betaald heb??

Dit is de slechste website waar ik ooit besteld heb….en dat zijn er veel…maar dit heb ik nog nooit meegemaakt,wat een puinhoop en zeer klantonvriendelijk.

Tuurlijk kan het gebeuren dat er eens iets niet op voorraad is,dat is ook helemaal geen probleem,maar communiceer dit naar klanten,stuur dan even een mail(zoals het hoort)dan heeft iedereen daar begrip voor.
Maar mensen een trackingnummer sturen (wat niet bestaat)met de bevestiging dat het verzonden is,de bestelling als verzonden markeren(om er maar vanaf te zijn?) ,vervolgens niets meer laten horen en bij navraag omdat er niets geleverd wordt dit antwoord geven….dat kan dus echt niet…..wat een suuuuuuper slechte onbetrouwbare service,dit vind ik totaal niet acceptabel.
Ze houden je compleet voor de gek.

Dit is dus echt de laatste keer dat ik daar iets besteld heb.

P.s.Intussen heb ik het via een andere wel betrouwbare website besteld en worden ze zaterdag geleveverd.

Aanvulling :
P.s.ze hebben het nu teruggestort,wat denk je…..gewoon 5,95 minder als betaald is…..het is echt ongeloofelijk…ze houden dus gewoon een deel van je geld achter ook nog!!!!!
Het wordt er niet beter op daar,kan ik daar weer achteraan….
Van zulke websites wordt je dus niet vrolijk.

Klantenservice (nou,ja…laat dat service er maar af)nauwelijks bereikbaar(60 cent)alleen via je account kun je een mail sturen.al met al bar en bar slecht

Het enige wat ik nu nog wil is mijn geld terug wat ze te weinig teruggestort hebben,dat vond ik echt het toppunt.

Ik heb verder geen enkel goed woord over ,over het handelen en het omgaan met klanten door deze website.
Tevreden zal ik nooit meer worden,en bestellen zal ik er zeer zeker ook nooit meer,wel wil ik mensen hiervoor waarschuwen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boderks