Klacht: onbetrouwbaar

op 21 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Zoals vele andere “klanten”/ slachtoffers van tickettribune krijg ik ook de melding dat de kaarten voor “De Gabbers” tot 3 uur van te voren geleverd kunnen worden. Wij hebben een reistijd (Breda-Amsterdam) en zouden dus moeten vertrekken voor we de kaarten binnen hebben met het risico dat ze helemaal niet geleverd worden.

Ik vind het onacceptabel en zeer onprofessioneel dat dit niet VOOR AANKOOP gemeld wordt.

Ik ben tevreden als de tickets van ordernummer 00101284 / GABBERS uiterlijk donderdag 23 juni per email geleverd worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 08:59 geantwoord

Zoals aangegeven is de levering vertraagd en hebben wij een deadline van 3 uur voor aanvang. Echter zijn deze kaarten gisteren netjes per email aan u geleverd. Wij gaan er vanuit dat u deze in goede orde heeft ontvangen. Indien dit niet het geval is, vernemen wij dat heel graag per email zodat wij NOGMAALS de kaarten kunnen toesturen.

Reactie van de melder van de klacht WJG

6 maanden geleden - De kaarten zijn inderdaad op donderdag geleverd. Hartelijk dank voor de medewerking. WJG

Alle klachten die gemeld zijn door WJG