Klacht: onbestelde levering

op 01 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

gisteren ontving ik een onbesteld pakje met kousen.Vorige maand boden ze die kousen gratis aan met wel factuur 15euro kosten.die zijn betaald maar nu factuur43euro.en een boodschap dat er einde maand weer eentje volgt.zonet stuurde ik hen een mail met mijn bezwaar.Ik schrijf u nu al aan omdat ik het niet te ver wil laten komen.

het kan toch niet zijn dat een normale mens 18 paar kousen koop per maand.En toch niet aan woekerprijzen.zal tevreden zijn dat ze pakje retour nemen en er mee stoppen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 september 2015 om 07:14 geantwoord

Beste Wiebe,

Neem s.v.p. contact op met [email protected] en vermeld uw factuur / order nummer
We zullen u de instructies verstrekken voor het terugsturen van de producten en de leveringen stop zetten.

Alle klachten die gemeld zijn door wiebe 30