Klacht: Onbesteld pillen binnen

Dag
Ik keek vorige week op de site en wilde kijken wat de kosten waren.
Ik wilde niet bestellen en heb ook niet besteld.
Nu zijn er 3 potjes met muscle extreme xxl binnen gekomen.
Ik ga niet betalen en ook niet voor retourkosten.

Wanneer die pillen worden opgehaald! !!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Geachte heer Marvin Kensmil, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren. Wij ontvingen op 25 mei 2017 een bestelling met uw persoonsgegevens. Via onze klantenservice hebben wij u de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk deze op juistheid te controleren en op het bericht van onze klantenservice te reageren (ticket ID XV-316954). Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Geachte heer Marvin Kensmil, Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen. Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat. Na ons laatste bericht van 7 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Ook onze klantenservice mocht geen bericht van u ontvangen. Wij kijken uit naar uw reactie. Vriendelijke groet, Muscle Extreme support

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 21 juli 2017 om 03:42 geantwoord

Geachte heer Marvin Kensmil,

Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Na ons laatste bericht van 7 en 15 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Ook onze klantenservice mocht geen bericht van u ontvangen.

Wij sluiten deze klacht.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Muscle Extreme support