Klacht: Onbesteld pakket

Wij hebben onbesteld een pakket binnen gekregen genaamd muscle extreme xxl. Dit zouden zogenaamd pillen moeten zijn om spieren te krijgen. Wij hebben hier niet om gevraagd en gaan dit natuurlijk ook niet betalen. We wachten af wat er verder gaat gebeuren maar betalen doe ik niet en zal hiervoor ook naar de politie gaan

Als ik het product retour kan doen en hier verder vanaf ben

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Geachte Wilco Naafs, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren. Onze klantenservice heeft uw bericht van 24 juni 2017 in goede orde ontvangen. Wij hebben u aangegeven geen verdere producten meer naar u te verzenden. Heeft u de producten inmiddels retour gezonden? Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Reactie van de melder van de klacht WilcoNaafs

1 maand geleden - Ik heb het product vrijdag 30-06 retour gestuurd, track en track RN466116654NL.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 07 juli 2017 om 03:54 geantwoord

Geachte heer Wilco Naafs,

Hartelijk dank voor uw bericht en voor het retour zenden van de producten.

De factuur is per direct door ons ingetrokken.
U ontvangt geen producten meer van ons.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door WilcoNaafs