Klacht: onbesteld mesjes toesturen

op 22 september 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

wij hebben 1x gebruik gemaakt van uw actie voor scheermesjes,
nu krijgen wij met enige regelmaat scheermesjes toegestuurd die wij verplicht moeten betalen, dit gaat vaag via de mail en men komt snel met een incasso,

het is echt belachelijk als ons dit nogmaals gebeurt zal er een grootschalige facebook actie opgezet worden tegen jullie praktijken.

u kunt dit verhinderen door de incasso kosten voor jullie te nemen en om geen mesjes weer toe te sturen

door de incasso kosten voor jullie te nemen en om geen mesjes meer toe te sturen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Naar aanleiding van de mail die u ons stuurt, kunnen wij u niet vinden in ons klantenbestand. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan willen wij u vragen om uw postcode + huisnummer en/of uw lidnummer zodat wij u verder kunnen helpen. Als het probleem al verholpen is dan hopen wij dat u naar tevredenheid geholpen bent.Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 21 juli 2015 om 13:35 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door snijdernieuw-lekkerland