Klacht: onbeschoftheid

op 07 oktober 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zaten op terugvlucht van malaga naar Brussel FR2924 op donderdagavond 05/10/2016 vertrek om 1555 en tijdens het inschepen van de vlucht wordt er ineens omgeroepen dat we onze bagage moeten afgeven,wat ik kan aannemen,er was niet genoeg plaats op het vliegtuig
Voor ons staan er 2 vrouwen die een label rond hun valiesje krijgen en een ANDER nummer op hun inschepingsbewijs
Bij ons wordt er enkel een plakkertje op ons inschepingsbewijs geplakt en NIKS rond ons valiesje
In de instap van het vliegtuig controleert een steward ons inscheping bewijs maar zegt niks,in het midden van het vliegtuig staat er een Spaanse stewardess en die trekt mijn inschepingsbewijs uit mijn handen en zegt tegen mij,IK KEN JULLIE SOORT,JULLIE HEBBEN HET LABEL VAN JULLIE VALIESJE GETROKKEN, jullie bagage gaat er als eerste terug af als er geen plaats genoeg is!!!!!! Ze houdt ons inschepingsbewijs bij en een 5 min later komt ze ons nschepingsbewijs terug geven zonder er verder nog iets bij te zeggen,ongehoord vinden wij!
Ik ben verbouwereerd en zeg ,nee dat hebben wij niet gedaan,maar ze gaat verder met haar beschuldigingen
Ongehoord,onbeschoft was ze,ze had ook geen naamplaatje op dus kan ik haar naam niet vermelden
NOOIT VLIEGEN WIJ NOG MET RAYNAIR
Onbeschofte mensen die daar werken
Wij worden gewoon beschuldigd van iets waar wij niets mee te maken hebben
Bedankt Raynair,nooit meer

Beschaafde mensen aannemen die vriendelijker zijn
Bekwamer personeel aannemen die geen verkeerde labels aan de valiezen hangen .....

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oggies