Klacht: Onbeschofte monteurbezorger

op 29 mei 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via Media Markt een wasmachine besteld. Deze zou bezorgd worden via Dynalogic. Allereerst mijn complimenten over de communicatie over de bezorging via e-mail en sms. Monteur was precies in de voorgestelde tijd aanwezig. Vervolgens staan er twee noord Afrikaanse bezorgersmonteurs voor de deur, i.v.m. de Corona tijd en de afstand die gehouden moet worden, heb ik de monteurs er direct op gewezen dat ze de stroom (trekschakelaar) niet aan moeten zetten omdat er onderdelen ontbreken uit de oude wasmachine en dat er dus kabeltjes los liggen in de machine. Ze komen beide binnen, lopen de badkamer in en het 1e wat de monteur doet is meerdere keren aan de trekschakelaar zitten om de stroom erop te zetten (ik had hem nog gezegd dit NIET te doen!) Vervolgens heb ik ze gevraagd of ze iets nodig hadden (emmertrapje) Ze hadden niks nodig.
Ik liet ze hun gang gaan. Na een paar minuten ben ik nog even gaan kijken. De ene monteur stond met zijn smerige poten op de oude wasmachine, de andere had de waterafvoer los gehaald en de slang gewoon losgelaten waardoor de hele badkamer blank stond. Ook met het wegdragen van de oude machine, werd de slang niet omhoog gehouden, waardoor ook de hal zeiknat werd. De monteur die met de elektra bezig was, sprak heel slecht Nederlands. De andere monteur, sprak wel Nederlands, maar had geen verstand van elektra. Dus de vertaling werd een ramp. Toen alles aangesloten was en de badkamer 1 puinhoop was, wilde ze vertrekken. Ik zag wat papieren liggen in de wasbak en vroeg ze wat dat was. Dat bleek dus de gebruikshandleiding e.d. te zijn wat ze maar in de wasbak hadden geflikkerd. Ik heb nog nooit zo’n varkens gezien!

Ik hoop op een passende oplossing hiervoor! Nadat de monteurs weg waren ben ik zelf 1 uur bezig geweest om al die rotzooi van ze op te ruimen. Als ze in 1e instantie een emmer hadden gevraagd, was het niet zo'n puinhoop geworden. Ook de papieren (handleiding e.d.) waren nat geworden, doordat ze deze in de wasbak hadden geflikkerd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jdormans