Klacht: Onbeschofte medewerkster Nwk/tas moet bij kassa blijven?

op 29 december 2017 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Mijn man en ik waren samen met ons zoontje van 1 jaar in de Zeeman locatie Nieuwerkerk aan den IJssel aan het winkelen om een kinder kledingstuk qua maat te ruilen.

Een medewerkster kwam boos op ons afgestapt om te zeggen dat we onze tas met kledingstukken bij de kassa moesten achterlaten!
Ik begreep niet zo goed waarom en gaf aan dat we de bon hadden en dat we nog aan het kijken waren naar de maten.
Ze bleef erbij dat de tas naar de kassa moest zonder een duidelijke uitleg.
Op mijn vragen of dit altijd moet, of dit een regel is en of we iets fout hadden gedaan gaf ze geen antwoord en zei ze dat ze het niet nog een keer ging uitleggen!
Ze zei gelijk dat ze naar de kassa zou gaan om het alvast tegen de caissière te zeggen.

Ze gaf ons het gevoel alsof we aan het stelen waren en was erg onbeschoft.

Na het ruilen van het artikel hebben we ontevreden en met een naar gevoel de winkel verlaten.

We komen regelmatig in de Zeeman Nieuwerkerk en dit is ons nog nooit overkomen.

Oplossing:
- Antwoord op de vraag of het een regel is/gebruikelijk is om bij het ruilen de spullen bij de kassa achter te moeten laten voordat je de winkel in mag.

- We willen graag klantvriendelijkheid van de medewerkers en niet dat ze je jet gevoel geven alsof je iets fout doet of dat je komt stelen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mv. F