Klacht: Onbeschofte medewerkster

op 07 juli 2012 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Na een lange dag werken dacht ik lekker McDonald’s te halen, wat ik beter niet had kunnen doen. De fritessaus werd vergeten, wat natuurlijk geen drama is, al gebeurd het daar wel erg vaak. In elk geval liep ik terug naar het tweede loketje. Ze zag me in de regen staan drie keer keek ze naar me en ging gewoon verder met haar bezigheden voor de volgende klant. Ik stond er inmiddels een tijdje te wachten, toen de jongen die in de auto zat het voor me opnam en voor mij het raampje opende. Ik zei tegen de medewerkster dat ze fritessaus vergeten was, ze zei: ik heb hem er toch echt in gedaan. Ik liet haar de zak zien en ze ging overal met haar handen inzitten om te checken. Ze zag zoals ik al zei dat er alleen mosterdsaus in zat en gooide er een fritessaus in en deed het raampje dicht. Ik ben zo kwaad dat iemand je zo kan behandelen. Zij maakt een fout en doet alsof ik het eruit gehaald heb of zo. Mijn eetlust was in elk geval totaal weg. Ik hoop dat ze er serieus op aangesproken wordt. Het was in Spijkenisse 7 juli 21:59

Een verontschuldiging van de dame.

Alle klachten die gemeld zijn door corriee