Klacht: Onbeschofte medewerkster.

op 23 februari 2018 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Ik ben 64 jaar maar deze houding heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt. Zeeman, Oude Ebbingestraat Groningen. Een nieuwe, ) nogal gezette dame’ Sorry hiervoor, is gisteren en vandaag verschrikkelijk onbeschoft geweest tegen me. Echt onbeschoft! Gisyteren een tasje gekocht en twee joggingbroeken. Ik vroeg of ik eventueel mocht ruilen maar mevrouw wilde eerst niet eens antwoorden. Ik ben oprecht nog nooit zo afgesnauwd in een winkel. Vandaag heb ik de broeken terug gebracht en als blikken konden doden had ik ter plekke neergestort. `Hoezo moesten die terug en waarom? Ze mogen mij best vragen over het hoe en waarom maar ik wens niet afgesnauwd te worden.Ik ga dit zeker op mijn fb pagina zetten. Het is echt niet te geloven wat deze vrouw heeft gedaan. Zeeman, als jullie het personeel zo opleiden dan klopt er iets niet! Schaam je!

Deze dame hoort niet in een winkel. Als zij ontevreden is over zichzelf dan is dat oke maar ga geen klanten onheus bejegenen.
Laat haar maar achter de schermen en alleen werken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. M.C.Nagelmaker