Klacht: Onbeschofte mederwerker aan de lijn

op 12 september 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Vanochtend kreeg ik een onbeschofte medewerker aan de lijn. K. Visser begon al gelijk met een gemene toon het gesprek. Vervolgens kreeg ik zonder dat zij het dossier had ingezien aparte vragen. Het was zo opdringerig dat ik gelijk het gesprek heb beindigd.

Ik wil door een klantwaardig medewerker te woord staan . en dat k. Visser een training krijgt hoe ze met klanten om moet gaan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 12 september 2017 om 14:09 geantwoord

Beste meneer Acun,

Ik heb uw bericht gelezen.

Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen.

Wilt u zo vriendelijk zijn om ons een mail te sturen met de omschrijving van uw klacht en naar welke afdeling u heeft geprobeerd te bellen samen met uw gegevens.

U mag mailen naar: webcare[@]centraalbeheer.nl o.v.v. klacht.nl

Ik zie uw mail graag tegemoet.

Hartelijke groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam

Heeft op 13 september 2017 om 15:44 geantwoord

1 reactie gekregen verder helemaal niks gedaan!! Zo makkelijk gaat dat niet centraal beheer achmea

Reactie van de melder van de klacht Vdtacn

2 weken geleden - Het is inmiddels op een hele goede manier opgelost

Bericht van Centraal Beheer Achmea

2 weken geleden - Goedemiddag meneer Acun, Wat fijn om te lezen dat er inmiddels een passende oplossing gevonden is! Ik hoop dat toekomstig contact niet meer via dit forum zal verlopen. ;-) Bedankt voor uw bericht en een fijne dag toegewenst. Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer

Alle klachten die gemeld zijn door Vdtacn