Klacht: onbeschofte manager

op 13 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

we kwamen vandaag zoals elk jaar voor onze tuin bloemen en planten halen, ik had de reclame gezien en vroeg aan een medewerker waar ze stonden, hij zei ik weet niet waar je dit gezien hebt maar die hebben we niet, ik vertelde oo dan zal het de actie van vorige week zijn geweest. meneer had het te druk en hielp ons totaal niet. toen zag ik bloemen staan er stond op per trai van 10 1,99 euro, aangezien ik echt wel 100 nodig heb vroeg ik klopt deze prijs? hij zei nee 1,99 per stuk en ging gewoon verder zonder te kijken… ik vroeg aan de heftruck chaffeur waar de manager was en toen zei hij das meneer ottermans ik zeg waar is hij dan? ja daar bij die bloemen, dat was dus de man die ons zo onfatsoendelijk behandeld heeft. jammer maar ik ben dus weggelopen. kwam altijd maar deze man was echt het toppunt.

ben altijd tevreden geweest tot vandaag, heb alles bij jullie gekocht voor in en om het huis, zo schandelijk zijn wij nog nooit behandeld

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door claudia adriaens