Klacht: Onbeschofte klantenservice medewerkster

op 29 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag heeft Dynalogic bij mij thuis een tv geleverd. Aardige en behulpzame koerier, niets aan de hand. Echter is deze aan alle kanten beschadigd. Ik belde naar Dynalogic om te vragen of de televisie evt vandaag kan worden opgehaald. De medewerkster had er vandaag echter geen zin in en zei nee! Kan niet! Ze zei dat ik maar met de leverancier een afspraak moet maken. Ik zei: met wie heb ik gesproken? En zonder pardon hangt ze in mijn oor op. Ik kan zulk onbeleefd gedrag niet waarderen en ben erg boos!

Wanneer Dynalogic contact met mij opneemt en een goede oplossing treft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 juni 2016 om 13:30 geantwoord

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Indien er schade is aan uw TV dient u contact op te nemen met uw leverancier, zij zullen dit verder met uw opakken en zorgen voor een correcte oplossing.

Bedankt voor het toesturen van uw gegevens, ik heb uw order erbij genomen en ga dit doorzetten naar de leidinggevende van de medewerkster. Dit zal intern worden besproken en indien nodig zal er een officiële waarschuwing volgen. Klantvriendelijkheid staat bij ons voorop en het is niet de bedoeling dat er zonder pardon wordt opgehangen.

Ik wil u onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Renate
Wecare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Georno