Klacht: Onbeschofte behandeling door personeel

op 01 juli 2012 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Ik wilde graag koffie. De kopjes waren op. De bediende liep weg om kopjes te zoeken. Dit duurde minstens vijf minuten, en toen had ze nog geen kopjes. Zij vroeg: Wilt u het in een glas? Prima. Glas er onder. Melk in het apparaat bleek op. Zij ging weer weg, nu om melk te halen. Vijf minuten later en nog geen kopje koffie. Ik zei: Ik kom straks wel terug.
Ik kwam na 20 minuten terug en scoorde een glas koffie !!! Dit viel stuk op het terras( mijn onhandigheid). Ik liep naar binnen om dit te melden. Ik kreeg een norse blik van de bediende en een korte knik. Geen reactie wat ze gingen doen of wat ik kon doen. Geen enkel woord.
Ik liep door naar de koffie om een nieuwe te vragen. De rij was lang, dus ik liep naar voren en zei: Mijn koffie is gevallen, mag ik een nieuwe? De man zei: Mevrouw, wilt u achter in de rij plaatsnemen? Ik vroeg het nogmaals en opnieuw verwees hij mij naar achteraan de rij.
Ik besloot gewoon water te nemen. De kannen waren bijna leeg, er was nog een half glaasje in. Ik zei tegen de caissière: Het water is op. Zij keek me aan en zei: Tja, en haalde de schouders op.
Ik heb dit alles ervaren als zeer klantonvriendelijk en onbeschoft.

Ik wil graag excuses en een gratis koffie.

Snelheid 1
Vriendelijkheid 1
Bereidheid tot oplossing 1

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 24 juli 2012 om 11:08 geantwoord

Opgelost in overleg met gast.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Boendermaker