Klacht: onbeschofte behandeling

op 27 juni 2016 over Sushi & Asian Profood in de categorie Cafés en Restaurants

Ik heb een bestelling gedaan via Sushi & Asian Profood.
Bij mijn bestelling was er maar één portie shashimi geleverd ipv de bestelde 2. hierover heb ik gebeld en werd initieel een nalevering beloofd. een paar minuten later was er een tweede belletje, waarin gezegd werd dat er geen fout bij de bezorging was en of ik het zeker wist. Waarbij ik duidelijk heb aangegeven dat ik vaker besteld heb en dit de eerste keer is dat er iets mist. De persoon aan de telefoon blijf insiueren dat ik het fout had, en later mijn partner omdat het zijn eten was. Waarbij ik de optie heb gegeven om het te herstellen en zoals beloofd na te leveren of mij als klant kwijt te raken. De persoon aan de andere kant was erg vervelend en bleef vragen want het zou toch zeker aan ons moeten liggen. Toen ik weigerde mijn partner te geven lag het ineens aan mij en wou ik geen oplossing zoeken. Schandalige klantenonservice, ze zijn mij en mensen in mijn omgeving zeker kwijt als klant. Gezien mijn bestelgeschiedenis bij dit bedrijf zie ik de reden niet dat zij mij zo negatief moeten benaderen.

Omdat het over eten gaat kan ik niet veel zeggen over een goede afhandeling. Gezien mijn \"staat van dienst\" als klant die regelmatig iets besteld heeft. en dit de eerste keer is dat iets ontbrak, de toon van het gesprek waarbij telkens geïnsinueerd werd dat wij een fout gemaakt hadden en daar niet van af willen wijken. Een verandering in houding, en de klant is koning met alle redelijkheid in acht houdend.

Alle klachten die gemeld zijn door simpje