Klacht: Onbeschoft zooitje DekaMarkt Rheden

Epskamp op 28 augustus 2021 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik heb nu al meerdere klachten via het hoofdkantoor en de winkel gemaakt maar ze lijken daar weinig tot niks interesse in te hebben en negeren hun klanten gewoon.

1. Onbeschoft en ongeïnteresseerd personeel
2. Vieze winkel en bedorven lucht in de winkel
3. Bedorven fruit/groente/vlees wat al langere tijd ligt en gewoon achter in worden geduwd met een 30 % sticker.
4. Personeel die achter de kassa roddelen over klanten en andere personeelleden
5. Kassiers die hun haar borstelen met hun Handen waarna ze met die handen aan boodschappen komen en alles onder haar zit. Gewoon ranzig
6. Ze staan te “vullen” met hun mobiel en als je als klant erbij wilt behandel ze je als een stuk vuil.
7. Altijd is er geen extra navullen voor reclame en dat bestellen ze ook niet, meestal is er niet eens genoeg voorraad voor de reclame.
8. Producten staan op andere plekken waren ze niet horen.
9. Als het druk is en een kassa erbij moet is er nooit iemand en negeren ze elkaar gewoon.
10. Wordt niks met klachten gedaan en het kost veel moeite om naar hun klanten te luisteren.

Dit zijn 10 dingen die ik nu maar even opnoem maar ik kan er nog wel 100 meer opnoemen.
Ik blijf dit net zolang plaatsen tot hier iets aan gedaan wordt

Dat ze hun personeel is gaan opleiden en een strakke hand erin hebben.
Het ligt duidelijk niet alleen aan de jongere maar ook andere de oudere die hun moeten begeleiden.

Andere supermarkten kan dit ook waarom hier niet. Misschien tijd maken en minder op kantoor zitten.
Dat is voor iedereen beter.

Want het is een onbeschoft zooitje en niks werkt er.
Een grote zooi in de winkel en je moet altijd op zoek naar de producten want niks staat zoals het hoort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Epskamp