Klacht: Onbeschoft reactie van bedrijfsleider Praxis Hoorn

op 24 juni 2021 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ben vandaag langs de Praxis winkel in Hoorn langsgeweest voor het retourneren van laminaat / ondervloer, dit werd niet meer aangenomen door in eerste instantie de medewerker in kwestie, terwijl ik netjes de bon met factuur had, omdat mij werd verteld dat het meer dan een jaar geleden is.

De medewerker erop geattendeerd dat dit niet zo is, omdat op de bon duidelijk een datum staat waaruit blijkt dat het binnen een jaar is.

De medewerker gaf aan dit te moeten overleggen met de bedrijfsleider waarop ik de bedrijfsleider hoordde roepen richting ons toe ”Nee is ook een antwoord”

Dit vind ik niet acceptabel van iemand met een voorbeeld functie, natuurlijk kan je nee zeggen maar dit op een wel sociaal manier.

Ik heb aangegeven dat ik dat apart vind, omdat ons destijds door een medewerker van Praxis is verteld dat overgebleven laminaat, ongeopend in een verpakking op elk gewenst moment kan worden teruggebracht.

Hierop vol vertrouwen dus mee in gegaan met de medewerker die mij destijds had geholpen met laminaat, om extra laminaat en ondervloer te bestellen vanwege snij verlies.

Nu het klussen klaar is zit ik hierbij dus met flink wat extra laminaat (3 pakken) en ondervloeren. Dit vind ik zonde van het geld, zeker aangezien Praxis de Montmelo laminaat nog op voorraad heeft en de ondervloeren ook.

En met de overige laminaat en ondervloer is nooit wat mee gedaan en zitten nog netjes in de originele verpakking.

Ik hoop dat Praxis hierbij alsog met een oplossing komt, zeker gezien de gegeven foutieve informatie.

Roen

Alsnog aannemen van de toegezegde belofte dat de laminaat en ondervloer in ongeopend verpakking op elk gewenst moment teruggebracht kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roenie