Klacht: Onbeschoft personeel Dolksteek over een verschil van € 10,00

op 29 augustus 2016 over Steps in de categorie Kledingwinkels

Hoe goed gaat het eigenkijk met Steps en worden klachten serieus genomen? Ik heb een Klacht over zeer onbeschofte personeel in de vestiging Oudestraat in Kampen. Op zaterdag 27/8 koop ik een jurkje bij Steps in de Sale ik betaal hiervoor € 34,00 één maal thuisgekomen zie ik nog een prijsje op het label
van € 24,00. Een verschil van € 10,00. Ik ben maandagmiddag 29/8 na mijn werk teruggegaan, niet om mijn jurkje terug te brengen maar om te vertellen aan u personeel dat ik zeer teleurgesteld ben. Ze hielt vol dat de prijs € 34,00 is en het jurkje per abuis verkeerd was geprijsd. Ik geloof haar op haar blauwe/bruine ogen maar desondanks voelt het niet goed. Als een Dolksteek op mijn 1e teleurstelling verteld ze mij het volgende. “Vindt je het jurkje leuk? Ik zei ja ben er blij mee “Mooi”
“Nou dan kom je hier toch niet meer”
Hoe onbeschoft kun je zijn we praten hier over een verschil van € 10,00 wil je je klanten behouden had mij dan gewoon zonder dit onbeschofte commentaar van u medewerkster het verschil terug gegeven of een € 5,00 korting bij mijn volgende aankoop.
Steps ik ben blij met mijn jurkje maar zeer teleurgesteld in deze slechte ervaring met Steps en ik zal deze ervaring zeker op sociaal media met iedereen delen.

Hartelijke groet,
Karin

Kwaliteit/ kwantiteit heeft het personeel van Steps nog nooit van gehoord en een excuus is hier wel op zijn plaats.
Ik heb deze klacht ook geschreven naar Steps zelf en hoop dat ze hier iets mee doen om hun klanten wel te behouden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Steps over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Steps in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Steps een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Steps

Heeft op 06 september 2016 om 14:11 geantwoord

Beste K. Bourgonjen,

Nogmaals onze excuses. Inmiddels hebben wij u via een andere weg te woord gestaan en u een oplossing geboden. Hopelijk konden wij u tegemoet komen met deze oplossing en zien we u nog vaak terug bij Steps.
We hopen dat de klacht hiermee is afgehandeld.

Klantenservice Steps

Alle klachten die gemeld zijn door k.bourgonjen