Klacht: onbeschoft personeel

op 01 oktober 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik loop om 10 zaterdag ochtend in de jumbo ik loop naar de bloemen en zie dat ze droog staan vindt ik zonde heb het tegen 2 dames gezegd cassiere en een dame met oortje ze kijkt me aan zegt tegen de cassiere even wachten op …. en dan mag jij een halfuurtje pauze houden loop verder word door 3 vakken vullers aangereden geen sorry ,dus zeg ik sorry dat ik winkel.Ik ben een briefje aan het invullen met de gouden tip koester personeel wat het waard is die de winkel doorlopen om pauze te houden en gelijk de spullen die ergens neer gedropt zijn terug te leggen.Ben bij de kassa moet 2x vragen om koopzegels die heb ik niet en ook geen klein geld cassiere ernaast zegt na dat ik vroeg kan ik dan bij jouw zegels kopen NEE DAT KAN NIET.Nu weet ik weer waarom ik niet graag naar deze jumbo ga en graag naar Hilvarenbeek .Dit alles was bij de jumbo pater van den elzenplein.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik tevreden ben is snel .Gewoon een goede morgen een antwoord op mijn vraag .En geen cassiere die alleen oog heeft en oor voor de cassiere naast haar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stance