Klacht: Onbeschoft personeel

op 30 augustus 2016 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Vandaag 29-08 heb reeds weer zo ontzettend fijn contact gehad met
pro assist. Een om mijn telefoon te laten repareren en tween inzage te
krijgen over mijn verzekering van een ander toestel die naar 3 jaar
automatisch zou aflopen. Ten eerste krijg je eerst een een verzoek om
je apparaat uit te zetten via iCloud en dat je een mailtje krijgt met hoe en wat. Nooit een mailtje gekregen en misschien ook een idee om gewoon iemand er even door heen te helpen. Niet. Ten tweede kom ik er achter dat
mij verzekering die al drie jaar zou moeten stop gezet zijn loopt gewoon weg vrolijk door. Morgen ga ik hier met mij advocaat over in conclaaf en zou ik vervolg stappen ondernemen. Overigens de klacht is hier nog niet mee af. Ik zou vandaag binnen vier uur iemand ontvangen die mijn toestel op komt halen, dit schijnt inderdaad gebeurd te zijn zoals ik ook al verwachte want de top service die men belooft zijn jullie mensen zo geduldig aan wachten dat ik in een minuut, wat in 20 seconde 2 keer op de bel word drukt en als ik dan een 1 minuut later beneden ben en kijk wie daar is, zie ik nog een briefje of dan een andere vorm van communicatie. Tenslotte heb ik reeds met jullie fantastische service nummer gesproken en daar krijg ik te horen dat er niemand langs gestuurd gaat worden, terwijl ik wel voor deze 24/7 service betaal. Hoor ik niets voor morgen 12 uur, hoort u van mijn advocaat en zou allen gemaakte kosten die hier bij komen
aan jullie door gerekend worden. Wat hebben jullie een asociaal persoon
je zouden jullie dood moet schamen.

Mijn laatste 3 jaar aan te veel betaalde premie terug betalen, jullie persoon juist op te lijden en de laatste persoon die ik mee heb gesproken te ontslaan want zij weigert op te nemen, ongehoord

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nvt@nvt.nl