Klacht: onbeschoft personeel

op 01 juli 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Afgelopen woensdag met mijn dochter en haar vriendin in het Etos filiaal aan de Heerestraat te Groningen geweest om e.e.a. te kopen. Op de parfumerieafdeling stond een dame met de rug naar ons toe werkzaamheden te verrichten. Op een vraag van mijn dochter omtrent een parfum reageerde de dame in eerste instantie niet. Kan zijn dat ze misschien niet door had dat er tegen haar gepraat werd omdat ze met de rug naar ons toe stond. Echter toen ik wederom (netjes) haar aansprak met “mevrouw kunt u ons misschien helpen?”, werd dit beantwoord met een zucht en draaide zij zich, in onze beleving met veel tegenzin om. Mijn dochter vond dit gelijk al geen houding die je zou verwachten en wilde gelijk niets meer besteden in genoemde winkel. Ik zelf gaf de dame in kwestie nog het voordeel van de twijfel en omdat ze nogal onduidelijk communiceerde omtrent de prijs van het product vroeg ik nogmaals of de prijs die genoemd werd correct was. Hierop bevestigde zij nogal kribbig in mijn beleving de prijs met de mededeling “tenminste als je het nog wilt hebben!” Echt, zo onbeschoft! Dit is echt de laatste keer dat wij in dit filiaal gaan kopen temeer omdat ik al eens eerder door een ander personeelslid ook al raar werd behandeld! Wil men verkopen of niet!!? vraag je je dan af!

Voor in de winkel hebben wij een klacht gedeponeerd bij een andere medewerkster (geen filiaalmanager) en heb ik mij door een vriendelijker medewerkster laten helpen omdat het product waarvoor wij kwamen vaak als snel weg is en ik geen zin had om naar een andere Etos filiaal te gaan.
Uiteindelijk heeft deze vriendelijke dame ons goed geholpen maar een onbehagelijk gevoel over dit incident bleef lang nazeuren!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bolcoe