Klacht: Onbeschoft personeel

op 08 juni 2021 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Heden middag 8-6-2021 bezocht ik filiaal Nobelweg Amsterdam.ik wilde een vraag stellen aan een medewerker genaamd Marit Die deinste achteruit en begon meteen te snauwen dat ik een mondkapje op moest terwijl ik bijna buiten stond en om medische redenen geen mondkapje hoef te dragen. Dat heb ik ook verteld,maar haar houding was zeeer onbeschoft. Toen ik daarna naar de uitgang wide buitenom werd ik achtervolgt datk de regels moest naleven en dat ik een pannenkoek was. Toen ik tot overmaat van ramp mijn karretje in de verkeerde rij zette werd ik weer meerdere malen foor pannenkoek uitgemaakt. 5oen ik om een leidinggevende vroeg werver gezegd die haal ik niet. Vervolgens ben ik naar de klantenservice gelopen om mijn beklag te doen. Die deed vervolgens niets en sei , ik zal haar er op aanspreken. Vervolgens vrieg ik om een klachtenformulier dat was ook niet aanwezig. Dat moest ik maar online doen.
Ik kom,/kwam al ruim 25 jaar bij intratuin Nobelweg,maar als er tegen desbetreffende persoon (en) geen maatregelen worden getroffen en exuces gemaakt worden tegen mij, nooit meer. Ik ben 63 jaar en wens so niet behandeld te worden.
Ik wil ook op de hoogte gehouden worden van het verloop van mijn klacht.
R.P.Dootjes

Als er exuces gemaakt worden persoonlijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rick Dootjes