Klacht: Onbeschoft gedrag van leidinggevenden

Tofic op 28 mei 2024 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik kom bij Mac Donald ben vaste klant daar dit keer staat er een onbeschofte medewerkster die vervolgens de leidinggevenden is en haar naam niet wil geven bestel en bij de kassa overhandig haar een briefje van 50 ze zegt de apparaat piept hij pakt hem niet ik zeg ja en hij komt echt uit de pin automaat zij zegt vervolgens kan je niet met iets anders betalen ik zeg misschien is je apparaat stuk kijk of je binnen het wel doet ze zegt ik heb geen ander binnen en na 2 minuten te hebben staan daar dacht van wat is mis met deze vrouw ben toen maar weg gereden maar na het weg rijden dacht dit is onzin ze heeft gewoon een ander achter bij de kassa staan ze liegt gewoon en de manier hoe ze me behandeld was zo als of ik een crimineel ben dat ik vals geld maak ofzo echt vernederd ben terug gereden en vroeg om haar naam ze zegt waarom. Ik zeg ik wil een klacht indienen tegen jouw ze zegt vervolgens zeg ik niet vroeg daarna om haar leidinggevende en ze zegt dat ben ik zelf wat een onbeschofte medewerker door haar zal ik nooit meer daar komen echt een belachelijke vrouw

Ben echt vernederd ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ben echt heel erg boos

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over McDonalds
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Reactie van de melder van de klacht Tofic

1 maand geleden - Heel goed

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tofic