Klacht: Onbeschoft gedrag telefoniste

op 06 juni 2016 over FBTO in de categorie Verzekering

Ik heb een dubbele rekening betaald bij fbto en betaalde dus ruim 250 euro teveel. Dit is voor mij gigantisch veel geld. Vervolgens bel ik de financieele afdeling en krijg ik de afpoeier dat ik nog een tijd moet wachten voor mn geld er is. Terwijl er al 2 beloften waren dat het eerder gestort zou worden!! Toen ik de leiddinggevende wilde spreken kon dat niet. Want die zou mij hetzelfde vertellen. Ik kon op mn kop lopen maarnik kreeg haar niet aan de lijn. Toen weer gebeld in de hoop iemand anders aan de lijn te krijgen werd de haak erop gegooid na mijn naam te hebben gezegd. Schandalig!!is dit de manier hoe FBTO met zijn klanten omgaat?

Een excuusbrief van.mevrouw Bouwman financieele afdeling. (Weet niet of dit haar echte naam is) ik wil dat zij zwaar op de vingers word getikt. Zij haalt de goede naam van FBTO volledig door het slijk. Ik laat mij nooit meer verzekeren via FBTO.

Daarnaast wil ik dat de betaling van 250 z.s.m. mij kant opkomt. Ik ben alleen tevreden als beide verzoeken.worden ingewilligd

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

Bericht van FBTO

7 maanden geleden - Goedenavond Mark8765, Ik heb je klacht gelezen. Deze ga ik doorzetten naar de afdeling Financieel. Deze afdeling handelt jouw klacht af. Ik vraag om een terugkoppeling zodat wij de uitkomst hier ook kunnen teruggeven. FBTO Webcare

Bericht van FBTO

6 maanden geleden - Beste Mark8765, Ik heb een terugkoppeling gehad van de afdeling Financieel dat er contact is geweest. Ik ga ervan uit dat je klacht is opgelost. Een fijne dag nog! Hartelijke groet, FBTO Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 08 juli 2016 om 12:42 geantwoord

Beste Mark8765,

Ik zie dat mijn collega de klacht nog niet op opgelost had gezet. En dit gaat over een dubbele rekening die je zou hebben betaald. Onze Financiele Administratie heeft contact met je gezocht. En jullie zijn er samen toch nog uitgekomen. Dat is natuurlijk altijd mooi! En sluit ik hierbij deze klacht.

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mark8765