Klacht: onbeschoft gedrag

op 16 juli 2016 over Ziengs in de categorie Schoenenwinkels

Een kleine 2 weken geleden heb ik een paar espadrilles aangeschaft. Helaas ontdekte ik na een paar dagen dat er van een schoen het suède gescheurd was. Met de schoenen en de bon legde ik het probleem voor aan de dame jn de winkel.. Direct vroeg de verkoopster of ik de schoen even aan kon doen. Ze liep om de kassa heen, daar stond ik immers nog steeds, en bekeek de schoen en mijn voet. Ze liet mij weten dat ze niet te strak zaten dus ze kon achter kijken of ze de schoenen nog in mijn maat hadden. Ik was verbaasd zoals ze reageerde en vertelde haar dat dit zo wie zo toch niet met een schoen mag gebeuren. De verkoopster liet mij weten dat ze zich daar verder niet over uit wilde laten en liep naar het magazijn. Ik begon mij steeds minder klant te voelen! De verkoopster kwam terug en liet mij zonder enige emotie weten dat ze de schoenen niet meer in mijn maat hadden. Ze zou wel even kijken of ze elders nog op voorraad waren.
Ik heb haar vriendelijk gevraagd mijn geld terug te geven. Mijn volledige gegevens en verplicht mijn telefoonnummer gevend kreeg ik mijn geld terug. Met een groet van de verkoopster : de volgende beter, heb ik de winkel verlaten.
U begrijpt dat ik daar niet snel meer binnen zal lopen.

Dat laat ik aan u over.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziengs

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziengs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke de Wolf