Klacht: Onbeschoft en onkundige behandeling Praxis Maastricht posseleinstraat

op 25 april 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ik heb 50 vierkante meter en ondervloer, lijmen en plinten gekocht.
De plinten waren er niet genoeg, 10 plinten moeten besteld worden en gelijk alles betaald. Men zou me bellen als ze er over een paar dagen zijn.Twee dagen later krijg ik telefoon van Praxis, met de mededeling dat de plinten niet eerder geleverd konden worden dan week 19, Lekker dan, 5 weken zonder plinten. Men neemt wel telefonisch contact met mij op, goed dan, het is niet anders. Wachten en wachten,er valt een brief in de bus, ik kon de plinten komen, die er al in week 16 waren! Waarom toen niet gebeld? Mijn vrouw gaat de plinten ophalen op 15 april 2017 rond 12:30 uur. Aangekomen in de winkel heeft ze zeker 15 minuten staan wachten, terwijl er een vrouw aan de kassa zat te werken en er geen klanten waren, men nam helemaal geen moeite om haar te helpen. Ze is dan maar zelf gaan vragen of er iemand de plinten kon bezorgen, of op een wagentje te laden. Antwoord van de vrouw achter de kassa…. Je moet maar wachten, ze zijn allemaal aan het eten, dit op onbeschofte manier. Inmiddels meer dan 1/2 uur voorbij, komt er een vriendelijke vrouw in beeld, en zegt tegen de vrouw achter de kassa… Is die mevrouw nu nog niet geholpen? Er is toch niemand hier krijgt ze als antwoord, maar krijgt als opdracht te zorgedat de plinten er kwamen, zij samen met mijn vrouw naar de plinten, die ergen lagen, maar niemand die het fatsoen had om even te helpen, terwijl mijn vrouw een spierziekte heeft en dus weinig kracht heeft. Ik heb hier al duizenden € uitgegeven, maar denk er niet meer heen te gaan. PRAXIS BEDANKT!!!! VOOR JE LOMPHEID EN ONKUNDE!

Een excuus is hier wel als een minimum terecht, Een waardebon of zoiets heeft ze zeer zeker verdiend.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Schreurs