Klacht: Onbeschoft en niet goed afleveren zoals is afgesproken

op 21 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb twee keer met dit bedrijf te maken gehad.
De eerste keer kwamen ze volgens hun planning op tijd en vond ik hun systeem heel mooi. Je kan aangeven welke tijd het beste uitkomt en op de dag zelf kan je precies volgen hoe ver ze zijn.
Maar bij de spullen op zijn plek zetten en aansluiten dat moest zo snel mogelijk waardoor de wasmachine maar voor de helft was aabgesloten en niet waterpas stond. De koelkast werd niet uitgepakt. Gelukkig kan ik de wasmachine zelf aansluiten en zelf de koelkast uitpakken maar het is niet zoals is afgedproken. Ik zag deze dingen maar door de vingerd tot ik weer met ze te maken kreeg.

Bij de tweede keer ging de planning niet goed. Ik werd rond 12.00 uur gebeld en heb dit niet gehoord. Rond 15.00 uur kwamen ze aan de deur en melde ze bij mij dat ze diverse keren haden gebeld en gaven mij te kennen dat ik niet goed heb gehandeld. Ik heb hierbij gezegd dat ik die dag maar één telefoontje heb gemist en niet een aantal zoals hun beweerden. Ook zei ik dat ik op de website zie dat ze bij adres 9 zijn en niet de 14e die ik heb. Verder zei ik dat ik met hun een afspraak heb tussen 15.00 uur – 19.00 uur en niet rond 12.00 uur.
Het gesprek ging niet netjes en ze probeerde zelf wat ik zei te ondermijnen.
Op een gegeven moment waren ze weg terwijl er nog iets retour moest.
Ik vond dit niet netjes en deed de voordeur dicht.
Ik was helemaal klaar met ze.
Even later kwamen ze terug masr ik deed de voordeur niet open.

Ik heb gelijk telefonisch een klacht ingediend.
Dit ging netjes.
Toen ik op de website keek hoe het bedrijf het heeft afgehandeld stond bij het product dat retour moest dat het product niet aanwezig was.
Ik heb nogmaals het bedrijf gebeld en kreeg te horen dat ik het via de website de klacht moest indienen. Ik zei hierbij dat ik hiervoor ook heb gebeld en toen kon het wel. Waarop ze haar antwoord ging herroepen dat het beter is om het via de website te doen dan telefonisch. Ik zei hierop dat ik het bedrijf ging bellen waar ik de producten heb besteld.

Ik hoop daf het bedrijf waar ik de producten heb gekocht over na gaat denken of ze met dit transsport bedrijf wel verder moeten gaan.

Hun personeel aanspreken hoe ze moeten omgaan met hun service die ze geven zoals afspraken nakomen die ze met de klanten maken, de profucten goed aansluiten en uitpakken, klant vriendelijk zijn, enz.

Een gemeend excuses

Maar als ik op diverse website kijk ben ik er van overtuigd dat het niet snel wordt opgelost en kan ik misschien beter schrijven om het op te lossen dat de bedrijven die met dit transportbedrijf werken beter zelf een gezamenlijk transport bedrijf gaan opzetten, misschien scheelt het ook nog geld maar wat zeker is de klanten zullen veel meet tevreden zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:05 geantwoord

Geachte N. van der Bruggen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 19:22 geantwoord

Het transport bedrijf geeft nu klacht.nl de schuld dat hun de klachten niet door krijgen. Het transport bedrijf had zelf ook kunnen kijken bij klacht.nl of denkt het transport bedrijf dat ze het zo goed doen dat er bijna een maand geen klachten zijn. Verder weten ze al een paar dagen dat ik een klacht heb ingediend via klacht.nl en dan nu pas met dit antwoord komen. Verder heb ik de klacht ook bij het transport bedrijf telefonisch ingediend en waar ik het besteld heb en daar heeft het transport bedrijf ook niets mee gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Orka72