Klacht: onbeschoft behandeld

op 05 oktober 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

ik was gisteren aan de kruidvat in Utrecht aan de oude gracht
een product aan t kopen maar ben onvriendelijk behandeld door een medewerker dan kaart ik het aan bij de leidinggevende die staat mij belachelijk te woord alsof t aan mij ligt ze wilde de medewerkster niet aanspreken maar ik moest t via de site doen? terwijl zij gewoon haar had aan kunnen spreken vind dit ronduit belachelijk, je moet een klant nooit zo behandelen! ze gaat met mij in discussie en toen ik weg liep zei ze dat ik me bek moest houden!! ik heb natuurlijk terug gescholden ik laat me niet als vuil behandelen ,toen ging de beveiliger achter mij aan alsof ik iets verkeerds heb gedaan maar hij wou alleen verhaal halen. Kortom ik pik dit niet als klant dus wil ik graag dat ze beide op hun gedrag aan worden gesproken! ( de leidinggevende en de medewerkster)het was gisteren voorgevallen rond 17:30 aan de oude gracht Utrecht op 4-10-2017

Alvast bedankt.

M.V.G.

L.S. 0627093317

wanneer ze worden aangesproken en dit nooit meer mogen doen dus streng aanpakken en een excuses

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sara s.