Klacht: Onbeschoft behandeld

op 30 november 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,

Zaterdag 26 November ben ik samen met mijn dochter van Stansted naar Eindhoven gevlogen met Ryanair. Voortijdig had ik mijn minderjarige dochter en mijzelf ingecheckt voor deze vlucht. Alleen kon ik de boardingpass van mijn dochter F.N. Terpstra niet printen, dus ik ben naar de servicedesk van Ryanair gelopen op de luchthaven Stansted. Daar bleek dat ik mijn dochter van 11 jaar per ongeluk als een volwassen had ingecheckt. Uw balie medewerker wees mij hierop, maar de manier waarop ben ik echt niet over te spreken. Uw personeelslid werd verbal zo agressief en onbeschoft over waarom ik mijn dochter als een volwassen had ingecheckt. En ik moest uitleggen hoe ik had ingecheckt en waarom ik niet haar boardingpass had geprint. De manier waarop uw medewerker mij heeft behandeld vind ik ronduit schofterig. Daarnaast ben ik vanaf Eindhoven door 3 securitycheck’s geweest en niemand had mij erop gewezen dat mijn dochter als een volwassen was ingeboekt. En ik vind het ook niet meer dan logisch dat iemand mij hierop wijst, maar hoe uw Engelse Ryanair medewerker heeft gereageerd vindt ik echt te erg voor woorden.

Jaimy Terpstra

Ik zou graag willen dat er hierover contact met mij wordt opgenomen.
U kunt mij bereiken op telefoonnummer 06-12820846

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaimter